Nyhet postad 2026-06-28

Vi tar gärna emot barnkläder i storlek 80 - 152

Stort tack till alla som lämnar och hämtar barnkläder! Vi har fortfarande ett stort lager av små babyklöder (stl 44-74), så i de storlekarna kan vi inte ta emot fler. Däremot är du eller nån du känner väldigt välkommen att botanisera bland det vi har - ta med dig det du gillar!
Större storlekar (80-152) tar vi nu gärna emot igen.
Det som lämnas in ska vara HELT och RENT, och vi tar inte emot kläder från Shein och Temu.
Om du vill hämta gratis kläder gäller max 10 plagg per gång.